FAQ

Ofte stillede spørgsmål omkring Sikkerhedsboksen

– Kan jeg bestille 2 Sikkerhedsbokse, hvis jeg har tvillinger?
o Ja du kan få en Sikkerhedsboks pr. barn, som både dækker forældre og bedsteforældre.

– Jeg har tidligere modtaget en Sikkerhedsboks, kan jeg bestille en til mit andet barn?
o Ja det kan du godt. Der kan bestilles en Sikkerhedsboks pr. barn, som både dækker forældre og bedsteforældre.

– Hvornår kan jeg hente min Sikkerhedsboks?
o Du kan hente din Sikkerhedsboks 4 uger før dit barn er 6 måneder og 3 måneder frem – dvs. frem til dit barn fylder 9 måneder.

– Når jeg bestiller Sikkerhedsboksen, får jeg at vide, at jeg allerede er tilmeldt?
o Kontakt os med alle de oplysninger, som du ellers ville have skrevet på tilmeldingen, og så hjælper vi dig.

– Der opstår en fejl, når jeg forsøger at bestille?
o Kontakt os og beskriv fejlen, så hjælper vi dig med at finde en løsning.

– Jeg har ikke adgang til printer, hvad gør jeg?
o Du kan sende din mail til nogen med en printer. Hvis du har en webmail, kan du gå på de fleste biblioteker eller borgerservice og anvende deres printer.

– Er det nok at vise mit certifikat på min smartphone?
o Nej du skal medbringe dit certifikat udprintet på papir.

– Jeg er flyttet eller har skiftet mailadresse, siden jeg tilmeldte mig, så hvordan modtager jeg nu mit certifikat?
o Kontakt os, så skal vi nok få det rettet.

– Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet mit certifikat?
o Kontakt os med dine personlige oplysninger, og så vil vi sende dig et nyt certifikat.

– Mit spørgsmål er ikke besvaret – hvem kan jeg kontakte?
o Du er altid velkommen til at kontakte os med dine spørgsmål.

– Jeg har en kommentar til indholdet af Sikkerhedsboksen, hvem kan jeg skrive til?
o Vi vil altid gerne høre, hvad du mener om sikkerhedsboksen, så kontakt os gerne

– Jeg kunne godt tænke mig at blive partner til Sikkerhedsboksen, hvem kan jeg kontakte?
o Du er meget velkommen til at kontakte os